Mrt vastused

Esmaspäev, 30.Jaanuar

No lõpuks ma sain MRT uuringul ära käidud. Eile. Tegelikult mul oli null viitsimist eile üldse kuskile trippida. Mõte sellest, et pean rongiga linna minema, siis takso võtma ja lihtsalt ootama oma mrt aega. Tegelikult ega ma kaua poleks pidanud ootamagi. Minu õnneks, otsustas isa ka linna tulla. Seega me läksime autoga. Milline luksus 😀 Kuigi ma pidin Ülemistelt ikka takso võtma ja oma teed minema. Mina ei oska Tallinnas absoluutselt orienteeruda.. maalt ja T16ga (hobust pole), mida sa loodad eksole. Ja see ei olnud nali 😀

Niisiis haiglasse jõudes paluti mul mask ette panna ja saadeti 3. korrusele Magnetresonantstomograafia lühidalt MRT osakonda. Vahel soov targem välja paista kui pikalt mingi keerulisem nimi välja kirjutada, st ma tegelt ei suuda seda ise ka välja lugeda. Mis mul viga on täna.. ma ei tea. Liiga palju irooniat pillun.

Osakonnas võttis mind vastu 30ndates noormees?! vastu ja suunas mind ruumi, kus ma saan oma asjad panna. Järsku ütles ta mulle pool eesti keeles: “Palun võtke riided ära. Jalga jätke ainult aluspüksid ja sokid.” Oi issand oleksite minu šokeeritud pilku näinud 😀 “Kuidas palun?”- küsisin. Seejärel andis ta mulle sinist värvi ühekordsed püksid ja särgi, mis ma õnneks selga pidin panema 😀 Jaaa siis oli aeg minna tunneli veidiks pikutama. Õnneks väga kaua ma seal olema ei pidanud. Arst andis mulle paanikanupu ka kätte kui midagi mul juhtuma peaks ja ma sealt ruttu välja tahan saada. 15minutit pikutamist ja sain sealt lõpuks tulema.

Jaaa täna ma läksin vaatasin digilugust oma mrt vastuseid. Ma muidugi ei tea mida arst mulle veel räägib, aga sealt lugesin ma välja, et mul on vastused üllatavalt positiivsed.

LEID võrreldes 22.07.2021 MRT-uuringuga: – leid on dünaamikata, veenvalt uusi koldeid lisandunud ei ole. – viiteid ajumahu vähenemisele ei ole.

Ja nüüd tuleb siis oodata raviarsti vastuvõtt veel ära. Otsustasin, et edaspidiselt olen nõus saama süsti 2x aastas, sest ravimõju ju pidi sama olema mis tilgutil.. Vähem jooksmist ja istumist haiglas.

aa ja ma olen oma lube viimased 3 aastat teinud. Panin end korduvalt kirja jnee aga siis tuli midagi jälle vahele, et mul polnud aega ja tahtmist sellega tegeleda. Nüüd ma tõesti olen 99,9% hingega selle asja juures. Liikluslab.ee lehel teen e-õpet ja varsti saab sõitma ka minna ehk. Ootan õpetaja kõnet. Väääga loodan, et mul sellega hästi läheb. Millise vabaduse see annab kui need tehtud saan. Sõidukogemust on aga seda teooriat õppides ma mõistsin, et olen ikka väga rumal olnud 😀 😀 Ja muidugi üldse rumal, et kunagi rooli istunud ka olen.

Published by


Lisa kommentaar