Vahetpole kui soe on – ikka jään haigeks

Neljapäev, 15. Juuni

Lubasin, et näitan kui vapralt ma ennast süstima hakkan. Mkm.. ma hakkasin peaaegu nutma. Täitsa lõpp! Ma arvasin, et ma ei suudagi seda ära teha. 20 minutit julguse kogumist, et see süst ära teha.. värisesin nagu 3 aastat tagasi kui mul hirmus nõelte hirm oli. Mees üritas moraalselt toeks olla tolhetkel ja isegi pakkus, et võib selle mul ise ka ära teha – mkm ei lubanud😂 Lõpuks ma lihtsalt kogemata vajutasin seda pen-süstalt nii, et see tegi selle süsti ära. Tunne oli hetkeks nagu, et kohe viskan pildi tasku. Väga uimaseks läks olemine.. ja siis järgnes mingi ekstaas “omggg ma tegin ära selle.. wtff”😂😂 Nüüd järgmine teisipäev ma ehk olen julgem. Õnneks möödus see ilma suuremate kõrvalmõjudeta va. see, et ma tundsin korraks nagu sellist “purjus” olekut.. ja siis vajusin magama.

Eile sai esimene ujumine tehtud! Alguses tundus vesi mega külm, aga kui juba põlvini vees olin, siis otsustasin, et enne ma sealt välja ei tule kui olen üleni vees 🤭 Nja pärast oli raskem sealt välja tulla. Isegi plika tegi selle suve esimese ujumise ära. Muidugi täna hommikuks olin ma juba haige.. kurk valus ja õrn kondivalu. Nüüd õhtuks on mul hääl ära. Saab omale coldrexi sisse juua 😏

Ja soetasime uue murutraktori! Emilile niii meeldib istuda kaasas😆 Ja superlux.. mulle hullult meeldib niita😆 Niitmist oli palju – varsti jälle🤭

Published by


Lisa kommentaar