Mida me siis teinud oleme? Aa ja ma sain jälle vist vaimu pildile

Laupäev, 30. September

Kui ma igapäevaselt ei pildistaks, ega teeks märkmeid – ilmselt ei suudaks meeles hoida, mida ma vahepeal olen jõudnud ära teha. Okei! Ma muidu ikka mäletan oma tegemisi, aga need ei tule mulle nii lihtsalt siis meelde kui tahan hakata sissekannet tegema. Lihtsam on siis gallerii lahti teha ja pildi järgi hakata jutustama sellest päevast.😁

Meil on maja juures väga palju puid. Nüüd ükspäev vaatasime Emiliga kõik puud üle, et millised puud meil olla võiks ja millised tuleks maha võtta. Algselt märgistasin puid, mis maha tuleks võtta teibiga, aga see ei teinud väga koostööd😆 võtsin siis ühe paela.. ja sidusin need ümber puu. Äkki saab enne talve need puud siis maha võetud. Natuke samas kahju ka, aga vb tõesti neid maja ümber juba liiga palju. Kindlasti jätame 1 õuna ja 1 pirnipuu alles. Tuleks need vb ainult teise kohapeale saada. Aga kopaga saab imesid teha nagunii. 😆

Üleeile oli väga mõnus õhtupoolik. 21 kraadi ja no väga palju energiat oli meil ülegi. Otsustasime, et riisume maja eest viisakamaks.. olgugi, et järgmine päev oli maja esine samasugune😂 Vähemalt oli meil aeg sisustatud. Ja mul on nii hea meel, et Emili teeb minuga koostööd. Abistab mind kodutöödes päris palju.

Hommikud on meil ilusad

Eile käisin emaga surnuaias. Korrastasime minu vanaisa ja onu hauda. Nii rahulik oli seal – aga seal olles tundsin end väga väsinuna. Ja siis ma nägin midagi, otsustasin pildi teha. Vaidlesin emaga alguses veel, sest tema ei näinud sama, mida mina.

Aga mida Teie näete, kas üldse? Jätke kommentaar palun😅

Ma endalt ikka küsimas, miks mina selliseid asju näen?😁

Eile õhtul käisid meil külalised. Emili lemmik kutsu Josef❤️ Korjati kõrvitsaid. Mina ise pole kõrvitsafänn üldse, aga halloweeni dekoratsiooniks võin omale koju mõne kõrvitsapea panna. Söömiseks – mkm. Maitseasi 😄

Täna siis saab kodus olla ja puhata. Ilm on meil tuuline ja vihmane, ega väljas midagi suurt teha ei saakski. Tervis on ka nii ja naa.. väike köha kimbutab, aga loodetavasti läheb see ka üle.

Published by


Lisa kommentaar